Kontakt Hovedkontoret i Harald
Kolding Åpark 1, st – 6000 Kolding
CVR: 39400669
Er du interesseret i at blive partner eller ønsker at høre mere, er du velkommen til at ringe til os på nedenstående telefonnummer eller sende os en mail.

Mød Haralds hovedkontor

Brian D. Schmidt
Adm. direktør
Brian har det overordnede ansvar for den daglige ledelse af Harald.Udvikling af organisationen, sikre tæt relation til bestyrelsen, sparring med partnere, leverandøraftaler samt have den indledende kontakt til nye og interesserede klinikker.

Ulla Albeck
Økonomichef
Overordnet ansvar for økonomifunktionen.Eksempel på opgaver: Ansvar for rapportering af månedsregnskab og udarbejdelse af årsregnskab. Udarbejdelse af budgetter mv. Kontaktperson til bank, revisor og forsikring. Vedligehold af IT systemer, f.eks. Corpay, digital post mv.

Annette S. Jensen
Økonomiassistent
Annette arbejder med økonomi og løn.Eksempel på opgaver: Fakturahåndtering i Corpay, Lønafregning udvalgte klinikker, lønbehandling alle klinikker, diverse afstemninger, bank, kreditor, finans mv. Daglig bogføring, måneds- og årsafslutning.

Maiken Olesen
Kommunikation / PA / Direktionsassistent
Maiken arbejder med kommunikation og som PA.Eksempel på opgaver: Sparring for Brian samt ledelsesansvar for studentermedhjælper. Sparring med Partnere samt generel assistance. Forberedelse af møder og projektledelse af diverse projekter.

Signe Lundhede
Controller
Signe arbejder med databehandling og automatisering.

Maria E. Antonsen
Forretningsudvikler
Maria arbejder med at omsætte strategiske beslutninger til konkrete tiltag.Eksempler på opgaver: Vidensdeling klinikkerne imellem, intern uddannelse, arbejdsmiljøorganisation, employer branding, onboarding af nye klinikker.

Emilie Locht
Studentermedhjælper
Emilie arbejder med marketing og kommunikation.Eksempler på opgaver: vedligeholdelse og optimering af hjemmesiderne, vedligeholdelse og udvikling af klinik tv, formidling af stillingsopslag, kommunikation på sociale medier.

Laura Nissen
Studentermedhjælper
Laura arbejder med marketing og kommunikation.Eksempler på opgaver: vedligeholdelse og optimering af hjemmesiderne, vedligeholdelse og udvikling af klinik tv, formidling af stillingsopslag, kommunikation på sociale medier.

Telefontider
mandag | 9:00 – 15:00 |
---|---|
tirsdag | 9:00 – 15:00 |
onsdag | 9:00 – 15:00 |
torsdag | 9:00 – 15:00 |
fredag | 9:00 – 15:00 |
Vil du høre mere?
Er du nysgerrig på at høre mere, eller interesseret i at blive en del af Harald, står vi klar til at hjælpe dig. Vi tager udgangspunkt i dig, dit tandlægeliv, din klinik og dine ønsker for fremtiden, så du kan føle dig tryg i hele processen. Vil du læse mere om hvordan optagelsesprocessen foregår, så læs mere her
